close


連老婆也愛上了她  
幫老婆大人找到的歌詞,亦感覺她還是唱英文歌比較適合她  
 

詮釋起來比較有那種爵士樂 慵懶的韻味  (沒想到她才19 歲 @@ 

 
 

Lost in Paradise


詞曲:Peter Sven Kvint/Vincent Degiorgio 
編曲:呂紹淳

 

 


I know that it might sound strange
But you made my seasons start to change
It happened so suddenly
Like heaven has waited up for me

I've just been looking so long
Kept meeting my Mr.wrong
In every model and every size
Now my fantasy
Is staring at your eyes

Sometimes you think I'm beautiful
But I don't know
I'll keep it to myself
You say it.

 

It feels wonderful
My smile can show
I'm lost in paradise

The letters you wrote to me
Showed me the signs I've never seen
I thought every man I'd want
Falls out of a dating magazine

But now I know that with you
That was so far from the truth
On every page and every line
Now you've my everything
I guess you know how to read my mind

I know
I guess that it shows
The message that flows to me
Make it more worth than make believe

 

 
 

我知道這也許聽起來很奇妙
你改變了我的季節
這一切來得太突然
彷彿天堂正等待著我的到來

我尋尋覓覓著
卻總是遇見
形形色色錯誤的對象
如今 我的愛情夢幻
正從你眼神中上演

有時候 你覺得我美麗動人
我渾然不知
我會記住你對我的讚美
你說了
這感覺很奇妙
我的微笑說明了
我已迷失在天堂中

你寫給我的信
讓我看見前所未有的徵兆
我猜想我所渴望的男人
都會從約會雜誌裡頭跳出來

如今 跟你在一起
我知道一頁頁一句句的話語
都不是真的
現在 你是我的一切
我想你真的非常了解我

我知道
我猜想一切都表露無疑
浮現在我腦海中的話語
讓我明白一切都不是虛假

 

 

 

相關介紹: 「醇情, 開始蔓延」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yichuen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()