close

  

     這首歌是一年多前線上遊戲
RF的主題曲,不錯聽,與大家分享  

      有興趣者可以欣賞一下片頭動畫,看看韓國遊戲動畫的功力 
     軟體遊戲大國不是隨便說說~

 

 

ONE / 李秀英 (LEE So Jung)

when I saw you for the first time
I knew you were the one
you didn't say a word to me
But love was in the air
then you held my hand
pulled me into your world
from then on. my life has changed for good
Now I'll never feel lonely again
Cause you are in my life
Love, how can I explain to you
When I feel inside
When I think of you
I thank you for everything that you've showed me
Don't you ever forget that I love you


Love, I know that someday real soon
You'll be right next to me
Holding me so tight
So,I will always be yours
Althought we can't be together now
Remember I am here for you
And I know you are there for me
Whenever I long to be with you
I just close my eyes and pretend you are here
I see you , I touch you , I feel you ,like real
Nothing can ever change what I feel inside
How long must I be far away from you
I don't know dear, but I know, we are one



中文歌詞

唯一   (不是王力宏唷 )

當我第一次看見你的時候
我就知道,你是我生命中所註定的那個人
雖然你不說一句話
但空氣之中已瀰漫著愛意
接著你拉起我的手
把我帶進了你的世界
從那一刻開始,我的生活變的如此美妙
現在,我將不再感到孤單
因為,我的生命已經有了你
我將如何向你表達內心深處對你的愛
每當想起你,我感激你帶給我的一切
你永遠不會忘了"我愛你"對嗎?


我知道擁有愛的日子時間會過的飛快
但是,你總是會陪在我身旁
緊緊的擁抱著我
我也會永遠永遠是你的
雖然,我們倆在天各一方
但是,請你記住,我將會在這等你
而我也知道,你在那想我
每當我渴望和你在一起的時後
只要閉上眼睛,就能感受到你在我身旁
我能很確切地見到你,撫摸到你,感受到你
任何事也不能改變這種來自我內心的感覺
不管你我相隔多遠
我不知道,親愛的,但是我知道我們內心是一體的

 
   
 
  
  
★ 歌曲MP3:http://rf.gameflier.com/RFDownload/OST/Ost/01_RF_Online_ONE.mp3
★ RF遊戲片頭動畫:http://vod.x2game.com/rf/RFonline500_338_stream.wmv

 
 
 

   
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yichuen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()